NHL Serbia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

SC final: Vancouver Canucks vs. Boston Bruins

+10
Lemieux
Pufta
Marvin
kb8
Augment
backy
SymphonyX
Liverpool FC
VIX
Che
14 posters

Strana 3 od 24 Prethodni  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Sledeći

Ići dole

Stanley Cup osvajaju...

SC final:  Vancouver Canucks vs. Boston Bruins - Page 3 Vote_lcap180%SC final:  Vancouver Canucks vs. Boston Bruins - Page 3 Vote_rcap1 80% 
[ 12 ]
SC final:  Vancouver Canucks vs. Boston Bruins - Page 3 Vote_lcap120%SC final:  Vancouver Canucks vs. Boston Bruins - Page 3 Vote_rcap1 20% 
[ 3 ]

Ukupno Glasova : 15

Zatvoreno sondiranje

SC final:  Vancouver Canucks vs. Boston Bruins - Page 3 Empty Re: SC final: Vancouver Canucks vs. Boston Bruins

Počalji od Liverpool FC Uto Maj 31, 2011 12:33 am

Predvidjam da ce nakon game 4 rezultat biti 2:2 u seriji.
I da ce barem jedna zavrsiti u OT (od te 4)
Liverpool FC
Liverpool FC

Godine : 33
Ducks

Nazad na vrh Ići dole

SC final:  Vancouver Canucks vs. Boston Bruins - Page 3 Empty Re: SC final: Vancouver Canucks vs. Boston Bruins

Počalji od Che Uto Maj 31, 2011 12:07 pm

SymphonyX ::Kes i igra u drugoj liniji.Burrows igra sa Svedjanima Ke pasol!?
To svi znaju.. Pijem kafu i chiluje
Kes moze sa njima da igra eventualno u PP-u..

VIX ::Sedin - Sedin - Raymond
Burrows - Manny - Kesler
Manny i Kesler ne mogu bas da igraju u istoj liniji.. Jer, koja je onda poenta, bacas sve karte na dve linije..
Che
Che

Maple Leafs

http://www.nhl-serbia.com

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Liverpool FC Uto Maj 31, 2011 12:38 pm

Malhotra igra u game 1!
[You must be registered and logged in to see this link.]
Liverpool FC
Liverpool FC

Ducks

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Che Uto Maj 31, 2011 12:53 pm

Malhotra MOZDA igra u game 1.. Rolling Eyes

This is it.. This is the Stanley Cup final..

Po meni najbolja atmosfera koju sam ikada video na NHL utakmici..

SCF '06, 3. utakmica u Edmontonu.. Klanjam se
Sumnjam da ce u Vankuveru biti bas ovako, ali dobro.. Ako bude bilo pola ovoga, bice ok.. OK
Che
Che

Maple Leafs

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Che Uto Maj 31, 2011 5:17 pm

Canucks No divided loyalties in Lucic family Bruins

VANCOUVER — As Vancouver Canucks fans for most of their lives, Snezana and Dobro Lucic don’t need to be reminded how frustrating and emotionally draining, it’s been following the club over the years.

Snezana, in fact, has perhaps an even keener perspective, her brother Dan Kesa being a member of the Canucks in 1993-94 (he didn’t dress for the playoffs when the Canucks came up one game short in the quest for the Stanley Cup).

“Of course, we were heartbroken like everyone else when the Rangers won,” Snezana said of the 1994 Stanley Cup run.

[You must be registered and logged in to see this image.]
But that was then. Come Wednesday night Milan Lucic’s mother, father, two brothers, grandparents and girlfriend, will all be wearing Boston Bruins black and yellow at Rogers Arena.

Members of the Lucic family get razzed a bit at work, Snezana with Air Canada Jazz and Dobrivoje as a longshore man at the Vancouver port.

“But everybody is very supportive, everybody has a space in their heart for Milan, too,” Snezana said.

Milan Lucic’s heart seems to be about the size of a bull moose.

His career temporarily derailed by a bad ankle injury last year — he scored just nine goals in 50 games and didn’t enjoy coming to the rink anymore — Lucic worked his butt off in the summer with Vancouver Giants strength and conditioning coach Ian Gallagher.

Lucic is fond of one of the aphorisms of Giants head coach Don Hay — will over skill — but there’s lots more to the 23-year-old.

“It’s kind of what Milan is, driven, pushing beyond limits,” Gallagher said. “The understated part of Milan is he’s quite cerebral.

“He understands not just how to work hard, but why you should work hard, he understands time and space, he has a lot of attributes that are positive.”

When the Bruins played in Vancouver in February he scored a goal at Rogers Arena he said he’d imagined “thousands and thousands and thousands” of times playing in the back yard – the winner with less than five minutes remaining.

But his defining moment to date came at the Pacific Coliseum, in the Memorial Cup final in 2007.

In one shift, he levelled three Medicine Hat skaters, then pummeled six-foot-three, 230-pound Tigers enforcer Jordan Bendfeld.

“You know about The Shift, right?” Snezana Lucic wondered.

No one who was there will ever forget it.

As Lucic recalled in February, “The timing of it was perfect, I was in the right place at the right time, making three big hits like that.

“There were 16,000 fans here who were all geared up and wanted to see us win and it seems like after that the momentum shifted to our favour.”

No one who knew him was surprised.

“That didn’t just happen,” Gallagher said. “Milan had it in him, the determinism in him, and he did it on the biggest stage at the time.”

Now the stage is bigger, the biggest it can be.

“We were very excited when he was here in February and it’s unbelievable now with a son playing in the NHL, to play in his hometown against the Canucks in the Stanley Cup final,” Snezana Lucic said.

“It’s amazing.”

UBACEN I POLL..
Che
Che

Maple Leafs

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od VIX Uto Maj 31, 2011 5:20 pm

VIX ::Sedin - Sedin - Raymond
Burrows - Manny - Kesler
Manny i Kesler ne mogu bas da igraju u istoj liniji.. Jer, koja je onda poenta, bacas sve karte na dve linije..[/quote]

A s kim ce igrati u 3 liniji [You must be registered and logged in to see this image.]
VIX
VIX
1st liner
1st liner

Godine : 32
Red Wings

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Che Uto Maj 31, 2011 5:25 pm

VIX ::A s kim ce igrati u 3 liniji [You must be registered and logged in to see this image.]
Pa Meni je uvek bio centar i okosnica te 3. linije..
Uostalom, i Meni i Kes su centri, nije logicno da igraju u istoj liniji.. Fejspalm joj

A linija Rafi - Meni - Hansen je skroz jebacka kada je zdrava i u elementu, biju i igraju PK samo tako.. Rock on
Che
Che

Maple Leafs

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od VIX Uto Maj 31, 2011 5:46 pm

Manny moze da igra i poentersku igru i kad mu pridodas jos jedno brzo poentersko krilo to bi bile top 3 linije . Ali ko je to brzo poentersko krilo . A Kesler moze da igra i krilo bar po meni [You must be registered and logged in to see this image.]
VIX
VIX
1st liner
1st liner

Red Wings

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Che Uto Maj 31, 2011 5:48 pm

Da, ali obojca su sjajni u fejsofovima.. Sta ce ti recimo dva fejsof coveka u istoj liniji..
Postoji razlog zasto svaka linija ima samo jednog centra.. Pijem kafu i chiluje
Che
Che

Maple Leafs

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od SymphonyX Uto Maj 31, 2011 6:36 pm

Kes i Manny NECE igrati zajedno,ne lupetajte gluposti.To uopste nema smisla Fejspalm joj
SymphonyX
SymphonyX
1st liner
1st liner

Canucks

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Che Uto Maj 31, 2011 6:39 pm

SymphonyX ::Kes i Manny NECE igrati zajedno,ne lupetajte gluposti.To uopste nema smisla Fejspalm joj
Pa ja mu to objasnjavam.. Fejspalm joj Pijem kafu i chiluje Samo se sluzim lepsim recnikom od tebe.. Rolling Eyes
Che
Che

Maple Leafs

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od VIX Uto Maj 31, 2011 7:58 pm

Ja i nisam tvrdio da ce igrati zajedno [You must be registered and logged in to see this image.] Nisam nimalo upucen u ekipu Vancouvera i pokusavam da to razjasnim .
VIX
VIX
1st liner
1st liner

Red Wings

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od backy Uto Maj 31, 2011 8:04 pm

backy
backy
2nd liner
2nd liner

Godine : 45
Rangers

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Che Uto Maj 31, 2011 9:54 pm

VIX ::Ja i nisam tvrdio da ce igrati zajedno [You must be registered and logged in to see this image.] Nisam nimalo upucen u ekipu Vancouvera i pokusavam da to razjasnim .
Pa barem znas da su obojca centri, a da dva takva centra ne igraju u istoj liniji.. Mellow

backy ::
Moj je bolji.. Sa prosle strane.. Very Happy
Che
Che

Maple Leafs

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od VIX Uto Maj 31, 2011 10:07 pm

Znam da su centri . I znam da po potrebi Kes moze igrati i krilo . A protiv superiorno jakih Bruinsa nebi skodilo da se sastavi jedna fizicki jaka linija . Ali kako ste rekli problemi su buliji [You must be registered and logged in to see this image.]
VIX
VIX
1st liner
1st liner

Red Wings

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Che Sre Jun 01, 2011 3:56 pm

Cela ova prica oko Vinipega je zaista ubila ceo ovaj pump up pred Stenli Kup finale..
Zna li neko od vas uopste da su oni, recimo, juce imali media day.. Laughing
Che
Che

Maple Leafs

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Liverpool FC Sre Jun 01, 2011 5:20 pm

Ja sam gledao malo media day danas na espn america.
Saznao sam da Tuka Rask voli hard rock i Metalicu !
Liverpool FC
Liverpool FC

Ducks

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Che Sre Jun 01, 2011 6:29 pm

Pa Finac je, pobogu.. Hahahahahaha
Che
Che

Maple Leafs

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Liverpool FC Sre Jun 01, 2011 6:55 pm

Dzomba ::Pa Finac je, pobogu.. [You must be registered and logged in to see this image.]
Ne mora da znaci ako je finac da mora da voli hard rock.
Liverpool FC
Liverpool FC

Ducks

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od backy Sre Jun 01, 2011 11:16 pm

Canucks

D. Sedin - H. Sedin - Burrows
Raymond - Kesler - Higgins
Torres - Lapierre - Hansen
Tambellini - Bolduc - Oreskovich

Bieksa - Hamhuis
Edler - Salo
Ballard - Tanev

Luongo

Bruins

Lucic - Krejci - Horton
Marchand - Bergeron - Recchi
Ryder - Kelly - Seguin
Paille - Campbell - Peverley

Chara - Seidenberg
Ference - Boychuk
Kaberle - McQuaid

Thomas
backy
backy
2nd liner
2nd liner

Godine : 45
Rangers

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Che Sre Jun 01, 2011 11:38 pm

Liverpool FC ::
Dzomba ::Pa Finac je, pobogu.. [You must be registered and logged in to see this image.]
Ne mora da znaci ako je finac da mora da voli hard rock.
Ne samo hard rock.. I metal..
Ne mora da znaci mozda samo ako je finac i gej.. Inace..

@ backy
Znaci nema Menija.. Ceskam bradu
Che
Che

Maple Leafs

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od VIX Sre Jun 01, 2011 11:42 pm

Skandinavci vole rok stilove . Klasican primer svedjanin Simfoni [You must be registered and logged in to see this image.]
VIX
VIX
1st liner
1st liner

Red Wings

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Che Sre Jun 01, 2011 11:45 pm

VIX ::Skandinavci vole rok stilove . Klasican primer svedjanin Simfoni [You must be registered and logged in to see this image.]
Da, u pravu si. Sve sisa do sise. Pijem kafu i chiluje

Nego, ajmo ljudi, gde vam je ludilo.. Pocinjeeee... Rock on Vrtim se u krug

Kome treba malo pomoci i inspiracije, da pogleda video... Da

Che
Che

Maple Leafs

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Liverpool FC Čet Jun 02, 2011 12:07 am

Upravo si nazvao sve koji slusaju rok gejevima [You must be registered and logged in to see this image.]
Liverpool FC
Liverpool FC

Ducks

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Che Čet Jun 02, 2011 12:10 am

Liverpool FC ::Upravo si nazvao sve koji slusaju rok gejevima [You must be registered and logged in to see this image.]
Previse ucis LFC.. Nemoj nikako
Rekao sam da je moguce da Finac ne slusa rok/metal samo ako je gej. Kontas? Very Happy
Che
Che

Maple Leafs

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Sponsored content

Sponsored content

Nazad na vrh Ići dole

Strana 3 od 24 Prethodni  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Sledeći

Nazad na vrh