NHL Serbia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

E/4: (4) Penguins vs. (5) Flyers

+21
ZigZag
sweeper19
kb8
flyersserbia
narrogh
backy
Liverpool FC
VIX
collymore10
pap
rhadamanth
SashaMTL
Grof Bronza
HockeyX
CATEGORY_5
SymphonyX
Breznjev
Sima90
Augment
Marvin
Che
25 posters

Strana 2 od 10 Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Sledeći

Ići dole

E/4: (4) Penguins vs. (5) Flyers - Page 2 Empty Re: E/4: (4) Penguins vs. (5) Flyers

Počalji od Grof Bronza Uto Apr 10, 2012 12:11 am

Breznjev ::Što? Pa ja sam ubeđen da oni idu na 16-0 u plejofu.Sve ispod toga je neuspeh. E/4: (4) Penguins vs. (5) Flyers - Page 2 570786

ako se to desi ima 7 dana da vicem "weeeeeeeee" u svakom razgovoru Very Happy
Grof Bronza
Grof Bronza
2nd liner
2nd liner

Blackhawks

Nazad na vrh Ići dole

E/4: (4) Penguins vs. (5) Flyers - Page 2 Empty Re: E/4: (4) Penguins vs. (5) Flyers

Počalji od CATEGORY_5 Uto Apr 10, 2012 5:35 am

4-2 za Pittsburgh. Cenim da ce bar 4 utakmice da se zavrse u OT. Ipak su Pingvini bolji tim, a Flyerse ce nedostatak povredjenih, prevashodno Prongera, skupo da kosta. Takodje, Fleury je golman koji postaje bolji u playoffu, a Bryzgalov u playoffu od kocije postaje bundeva (s tim sto je ove sezone i u regularnom delu vise licio na bundevu nego na kociju).
CATEGORY_5
CATEGORY_5
Junior
Junior

Huricanes

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Che Uto Apr 10, 2012 1:12 pm

Sima90 ::Sve u svemu svi se slazemo da ce pobediti pingvini. Smile
Ja ne.. Seljak

SashaMTL ::Flyersi nema sanse da prodju. Pingvini imaju prednost terena, tako da vrlo lako moze da se desi i da se serija zavrsi u 5 meceva.
Malo me iznenadjujes sada sa ovim "nema sanse.."
Svi imaju sanse..

Breznjev ::Što? Pa ja sam ubeđen da oni idu na 16-0 u plejofu.Sve ispod toga je neuspeh. E/4: (4) Penguins vs. (5) Flyers - Page 2 570786
Laughing

CATEGORY_5 ::4-2 za Pittsburgh. Cenim da ce bar 4 utakmice da se zavrse u OT. Ipak su Pingvini bolji tim, a Flyerse ce nedostatak povredjenih, prevashodno Prongera, skupo da kosta. Takodje, Fleury je golman koji postaje bolji u playoffu, a Bryzgalov u playoffu od kocije postaje bundeva (s tim sto je ove sezone i u regularnom delu vise licio na bundevu nego na kociju).
Ja bas mislim suprotno za golmane.. Bryz ce pokazati neke stvari.. Pijem kafu i chiluje
Fleury postaje bolji u PO? Pa mozda..
Napredovao je, ali nije nesto bas briljirao u PO kolko se secam.. Rolling Eyes (ima bolesne odbrane svaki put, al onda dodje i igra se stapom, pa usere stvar.. Very Happy takvog ja volim da ga pamtim.. Laughing)
Elem, da, napredovao je i presao dug put, postao vrhunski golman, ali se ne slazem da je on prednost Pensa u seriji.
Che
Che

Godine : 33
Maple Leafs

http://www.nhl-serbia.com

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Che Uto Apr 10, 2012 1:26 pm

Crosby izjave (mahom na osnovu prozivki Tortsa, Berubea):

On being labeled, with Evgeni Malkin, as "whiners" by the Rangers:
"I don't know what he's talking about. I mean, if you want you can put a camera on us all game, put a camera on (Ryan Callahan) all game. You'll see who's over there more. He should worry about his own players."

On Berube's critique of his demeanor:
"It's coming out of Philly, which has been coming out for seven years since I've been in the league. I'll be the first one to admit my first couple of years I was pretty hard on the refs. I've come a long way since then, but I'm nowhere near where I was then and to get those kinds of remarks every day is uncalled for and not warranted. I don't really know how much I can say. I don't need to sit here and defend myself for something that's not going on, but if they want to try that garbage, try it."

Later on Friday, Crosby went into more detail about the accusations and the whiner label that he admitted he earned as a young player, but that he feels is a mislabel in 2012.
(ko prizna, pola mu se prasta... Seljak Laughing)
Just because he talks to the referees as a captain doesn't mean he's whining, you see.
(ovde se delimicno slazem... osim u njegovom slucaju.. Laughing)

I sada idemo...

"It's not a coincidence that all of this nonsense is going on this time of year, especially where it's coming from, it's not a coincidence. It's something we've all dealt with before and shouldn't be surprised by it.
"In the case of last night, he's obviously upset that his player gets hit, but I don't know when all this stuff started where all this bickering had to go on in the media. The game is played on the ice. There's things that happen out there that I'm sure both teams don't like, and that's been the case since a lot of guys played before us. That's hockey. I don't know when everyone started having to complain through the media … it can stay on the ice a lot of times. It seems to be a pretty common thing here lately."

"Maybe it's because there's a camera on me a lot, so the odd time that they do show me asking a question or whatever's happening out there, they see it.
"I was guilty of [whining] my first couple of years. I still am intense, but I wasn't able to channel it the right way, probably got that reputation early. But with each year that's gone by I've realized that's not the right way to do things, and there's no benefit from doing that.
"That being said, there are times I get emotional. It's who I am. I'm passionate about the game. I want to win. I'm not going to try and pretend that doesn't happen, but not to the extent that's been talked about in the last week.
"It's pretty ridiculous, to be honest with you."
Che
Che

Maple Leafs

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Che Uto Apr 10, 2012 7:00 pm

Dzomba ::Crosby izjave (mahom na osnovu prozivki Tortsa, Berubea):

On being labeled, with Evgeni Malkin, as "whiners" by the Rangers:
"I don't know what he's talking about. I mean, if you want you can put a camera on us all game, put a camera on (Ryan Callahan) all game. You'll see who's over there more. He should worry about his own players."

On Berube's critique of his demeanor:
"It's coming out of Philly, which has been coming out for seven years since I've been in the league. I'll be the first one to admit my first couple of years I was pretty hard on the refs. I've come a long way since then, but I'm nowhere near where I was then and to get those kinds of remarks every day is uncalled for and not warranted. I don't really know how much I can say. I don't need to sit here and defend myself for something that's not going on, but if they want to try that garbage, try it."

Later on Friday, Crosby went into more detail about the accusations and the whiner label that he admitted he earned as a young player, but that he feels is a mislabel in 2012.
(ko prizna, pola mu se prasta... Seljak Laughing)
Just because he talks to the referees as a captain doesn't mean he's whining, you see.
(ovde se delimicno slazem... osim u njegovom slucaju.. Laughing)

I sada idemo...

"It's not a coincidence that all of this nonsense is going on this time of year, especially where it's coming from, it's not a coincidence. It's something we've all dealt with before and shouldn't be surprised by it.
"In the case of last night, he's obviously upset that his player gets hit, but I don't know when all this stuff started where all this bickering had to go on in the media. The game is played on the ice. There's things that happen out there that I'm sure both teams don't like, and that's been the case since a lot of guys played before us. That's hockey. I don't know when everyone started having to complain through the media … it can stay on the ice a lot of times. It seems to be a pretty common thing here lately."

"Maybe it's because there's a camera on me a lot, so the odd time that they do show me asking a question or whatever's happening out there, they see it.
"I was guilty of [whining] my first couple of years. I still am intense, but I wasn't able to channel it the right way, probably got that reputation early. But with each year that's gone by I've realized that's not the right way to do things, and there's no benefit from doing that.
"That being said, there are times I get emotional. It's who I am. I'm passionate about the game. I want to win. I'm not going to try and pretend that doesn't happen, but not to the extent that's been talked about in the last week.
"It's pretty ridiculous, to be honest with you."

Don.. Klanjam se Objasnio je sve lepo..

"Noooo, you don't compare Bobby Orr...."
Laughing
Che
Che

Maple Leafs

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od rhadamanth Sre Apr 11, 2012 2:53 am

pingvini u pet. i ta jedna je za philu previse.
rhadamanth
rhadamanth
Administrator
Administrator

Penguins

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Marvin Sre Apr 11, 2012 4:06 am

Najvise cekan duel prve runde, iz vise razloga.
Ocigledno jake ekipe, pune zvezda, stari rivali, gde ces bolje.
Pittsburgh ulazi u duel sa prednoscu domaceg terena i cinjenicom da su im glavni igraci zdravi posle duzeg vremena. I stvarno, ukoliko pre svih Crosby i Letang ostanu citavi tokom duela, ne vidim vecih problema za Pittsburgh. Fila koliko god jaka bila, realno ima slabije superstarove, slabijeg PO golmana, losiju odbranu, a Pensi su uz to sve jos i cvrsca ekipa.
Ukoliko uspeju da zatvore svoj gol, Filine sanse se znatno povecavaju, jer nije nimalo naivna ekipa niti ih nesto nipodastavam ako se to moze zakljuciti iz ovoga sto sam do sad napisao.
Sa druge strane, kljucni napadaci Pensa, ukoliko igraju na svom nivou, nece dopustiti protivniku vise od dve utakmice.

Matt Cooke dobija suspenziju tokom ovog duela.

NHL liga je teledirigovana
Marvin
Marvin
Administrator
Administrator

Godine : 31
Maple Leafs

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od pap Sre Apr 11, 2012 4:19 am

Flayersi se moraju prebaciti u svoj bullie mod(ak ga još opće imaju) i zastrašiti Pense, to im je jedina šansa
pap
pap
2nd liner
2nd liner

Godine : 44
Kings

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od CATEGORY_5 Sre Apr 11, 2012 5:32 am

E/4: (4) Penguins vs. (5) Flyers - Page 2 20740

CATEGORY_5
CATEGORY_5
Junior
Junior

Huricanes

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Che Sre Apr 11, 2012 11:33 pm

Znaci Bruinsa.. Seljak Laughing
Che
Che

Maple Leafs

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Augment Čet Apr 12, 2012 12:42 am

ne mogu docekati da pocne Very Happy
Augment
Augment
2nd liner
2nd liner

Red Wings

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Sima90 Čet Apr 12, 2012 1:38 am

Ko je budan, prenos na ESPN America. Bravo Go pens go!!! Very Happy
Sima90
Sima90
AHL
AHL

Penguins

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od SymphonyX Čet Apr 12, 2012 1:40 am

Ajmo odma pizdarije,nemojte mi glumit postenjacine.
SymphonyX
SymphonyX
1st liner
1st liner

Canucks

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Marvin Čet Apr 12, 2012 1:47 am

Majstor!

Marvin
Marvin
Administrator
Administrator

Maple Leafs

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od rhadamanth Čet Apr 12, 2012 1:52 am

reci su suvisne Klanjam se
rhadamanth
rhadamanth
Administrator
Administrator

Penguins

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od SymphonyX Čet Apr 12, 2012 1:54 am

Rafalna paljba na pocetku Very Happy
SymphonyX
SymphonyX
1st liner
1st liner

Canucks

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od rhadamanth Čet Apr 12, 2012 2:01 am

Penguins Kolce Penguins
rhadamanth
rhadamanth
Administrator
Administrator

Penguins

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Marvin Čet Apr 12, 2012 2:03 am

Ja ovde ne bih igrao na manje golova, ali sad kad sam to reko... E/4: (4) Penguins vs. (5) Flyers - Page 2 260887

Marvin
Marvin
Administrator
Administrator

Maple Leafs

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od SymphonyX Čet Apr 12, 2012 2:13 am

Flyers u ovakvoj igri nemaju nikakvih sansi,al' od pocetka su se nasli u rupi.
SymphonyX
SymphonyX
1st liner
1st liner

Canucks

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Sima90 Čet Apr 12, 2012 2:20 am

Kakva prva cetvrtina. Da se zna ko kosi a ko vodu nosi. Very Happy
Sima90
Sima90
AHL
AHL

Penguins

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Marvin Čet Apr 12, 2012 2:55 am

E/4: (4) Penguins vs. (5) Flyers - Page 2 558779010

Vrlo onside, jel'da?

Marvin
Marvin
Administrator
Administrator

Maple Leafs

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Augment Čet Apr 12, 2012 3:53 am

joj kad mi krenu mahati sa bijelim peskirima.. izgleda da sam bio zaboravio kako mi pice po zivcima ovi pingvini E/4: (4) Penguins vs. (5) Flyers - Page 2 60051

idemo po 3. gol
Augment
Augment
2nd liner
2nd liner

Red Wings

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Sima90 Čet Apr 12, 2012 4:05 am

Auuuuuuuu kakav sok Fejspalm joj
Sima90
Sima90
AHL
AHL

Penguins

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od SymphonyX Čet Apr 12, 2012 4:20 am

Unistiti bilo kako ritam Pensa,koji su se mozda malo i opustili,i eto sanse.
SymphonyX
SymphonyX
1st liner
1st liner

Canucks

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od collymore10 Čet Apr 12, 2012 4:25 am

Bananamosss Go Bananas! Jeaaaa SCHENN, SCHENN ...BRIERE ...VORACEKKKKK :yey:bice ovo JAKO teska serija... Razz
collymore10
collymore10
2nd liner
2nd liner

Flyers

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Sponsored content

Sponsored content

Nazad na vrh Ići dole

Strana 2 od 10 Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Sledeći

Nazad na vrh